Naam:
ingenotschaele.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Als kind groeide ik op in Zeeuws-Vlaanderen, bij een vader die kaasgrossier was en een moeder die trouw op haar post was als moeder.Op mijn 19de vertrok ik en dit was het begin van een nieuw leven vol reizen en andere avonturen. Ik heb 2 mooie kinderen gekregen, die nu 37 en 41 zijn. Ik heb 23 jaar als docent handvaardigheid gewerkt aan de Vrije School bovenbouw en nu ben ik 5 jaar met pensioen en heb het vreselijk druk met alles wat ik leuk vind en dat is veel.

Over mijn reis

Ik reis voor het vijfde jaar naar het eiland Batam in Indonesië. Het ligt 3 kwartier varen van Singapore en ruim 3 uur vliegen van Bali. Mijn zoon heeft zich op Batam gesetteld. Hij is getrouwd met Tina en heeft een kindje Angel. Zij is nu drie en een half. Mijn familie is mijn eerste reisdoel.  Mijn tweede reisdoel is iets betekenen voor kansarmere kinderen en mensen. Ik ga weeshuizen bezoeken en misschien met  Habitat meewerken.

Bezochte landen

Ik heb 30 landen (12%) bezocht:

België, Belize, Botswana, Denemarken, Duitsland, Egypte, El Salvador, Frankrijk, Griekenland, Guyana, Honduras, India, Indonesië, Italië, Luxemburg, Marokko, Mexico, Myanmar, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Singapore, Spanje, Suriname, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zweden.