Reis is in proces

Lieve mensen.

Vandaag ben ik echt begonnen met nadenken, wat nodig is om mee te nemen. Het meest gekke vind ik mijn zonnebril en zonne crème. Hier zIt ik te typen met koude handen en voeten, dikke kleren aan en de verwarming op 21 gr. Daar is ieder kledingstuk te veel en draag ik alleen de hele dunne dingetjes.

deze blog gebruik ik elk jaar, dus de trouwe mee reizenden kunnen hem makkelijk vinden. Althans als het gaat werken, vandaar ook dit proefbericht, want ik ben nog in voorbereidend proces, in Nederland.

Dus ontvang je deze mail laat het me dan kort weten. Alvast bedankt. Inge

1. Jedidjah:
    6 december 2018
    veel plezier Inge, Ik zie uit naar je nieuwe verhalen.
  2. Eve:
    6 december 2018
    goede reis en veel plezier. Groetjes voor alle lieverds op je foto's!
  3. Inge:
    Dank Jedidjah . En ook Eve, ik zal het doen.@
  4. Els:
    6 december 2018
    Jaaa het gaat weer beginnen, wij in de kou jij mag gaan zweten Ha Ha. Ik zoek de sauna maar op. 😅
  5. Inge:
    6 december 2018
    Haha jaaa je hebt gelijk en het lijkt Pauw wel: het gaat beginnen!
  6. Nicole:
    Het werkt Inge!
    Een hele mooie reis wens ik jou!
    Ik kijk uit naar al je belevenissen.
  7. Joke Pasman:
    7 december 2018
    heel veel plezier en geniet van je reis.
    Wij gaan van je reisverhalen genieten.
  8. Bert Otten:
    7 december 2018
    Ik heb je verslag ontvangen. Maak er een mooie reis van. En de foto’s van de kinderen waren mooi.
  9. Jan:
    9 december 2018
    Ik wens je een goede voorbereiding
  10. Inge:
    11 december 2018
    Dank je wel, Jan. maar ik klungel vandaag nog een beetje , want op mijn tablet is het nog niet in orde. En ik ga op reis en neem niet mee: mijn laptop, waarop alles loopt ,... als een tierelier, maar op mijn tablet niet.
  11. Myriam van Gorkum:
    18 december 2018
    Goedemorgen liev lieve Inge,

Ik heb je mail nu ontvangen,en kan met je mee lezen..
    Lekker dat je het daar weer naar je zin hebt en lekker warm,hier is het vies miezerig treurig en donker weer
    Vandaag mijn oppas dag dus lekker rustig aan genieten van mijn kleine pleun
    2 terug kom dagen gehad,zaterdag en gister,gister meteen een terug val gehad.
    Nu gaat het weer Oke..
    Zal nog veel werk moeten verrichten maar het komt goed!!
    Lieverd heel veel plezier, geniet en maak er de mooiste tijd van je leven van
    Ik hou van je!!😘❤️💋
  12. Inge:
    18 december 2018
    Wat een lieve woorden. Doet me goed. Ik heb veel , heel veel plezier met Angel mijn 4 jarige tsjoetsjoe: dat is Indonesisch voor kleinkind. Ook prima met Tina mijn schoondochter.
    Helaas hoor ik van Sonja dat
    Mijn volgende bericht "weer op Batam" nog niet aangekomen is. Ik ga er mijn best voor doen. De reisblog is niet makkelijk te hanteren. Over 2 dagen komen Nymphaea en Rodion. Dus er is altijd hulp in het vooruitzicht.